Havalar artık soğuyor. Bunu görmeye başladığımızdan ve artık ortama da alıştığımızdan dolayı sürekli gezmeye çalışıyoruz. Bugün uzun bir gezi yaptık. Sabah 9'da konteynırdan çıkıp otobüse binerek Danimarka'nın kuzeyindeki Helsingör kasabasına gittik. Öğleden sonra feribot ile karşı kıyıya, İsveç'e bağlı Helsingborg'a geçtik. Daha sonra tren ile güneye, Malmo'ye geçtik. İftarımızı Malmo'de Ankara Restaurant'ta açtıktan sonra (Kopenhag'ta da var bundan birkaç tane) ve yorgunluktan bitap düşene kadar gezdikten sonra Kopenhag'a geri döndük. Geldiğimizde saat neredeyse 11 idi. Aslında bir daire çizdik ve ilk noktamıza geri döndük. Bunların tümünü bir günde yapmış olmamıza ise halen inanamıyorum. Aşağıda bazı fotoğraflarım var, dikkat edin, çok miktardalar :)

Helsingor, kaleye doğru gidiyoruz.

Kronborg kalesinin bir kulesi görünüyor. Bu kale, Shakespeare'in Othello'sunun geçtiği yer olması nedeni ile ünlü.

Kale 1785 ile 1923 arasında askeri yönetim tarafından yönetilmiş. Toplar bu yüzden sanırım, yoksa aslında şato gibi bir yer.

Fotoğraf çekenleri çekmek çok zevkli :) (Eda senden izin almalıyım bir ara)

Kalede artistik çalışmalarım :) Daha uğraşmam gerekiyor.

Yine Kronborg kalesinden bir resim, eski bir kapı ve kilit.

Kronborg kalesinin üstünde, Deniz Müzesinden ulaşılan bir kule var. Oradan manzara daha güzel.